17. oktober 2012

Snille tanter og bestemødre

De som følger med litt her, vet at jeg har termin nå på fredag
Fødebagen er omsider klar, og vi venter og venter og venter...
 I mellomtiden vil jeg bare takke for nydelige ting vi har fått av snille og kreative tanter og bestemødre, som strikker og hekler på høygir ♥


Har du sett noe så skjønt? Bittesmå heklede 'Converse'-sko, laget av min flinke og kreative mamma. 
Mamma blir mormor for første gang, og dere som kjenner til henne, vet at hun er utrolig flink til håndarbeid. Lillegutt kommer aldri til å mangle tøy i hvert fall!
I tillegg har hun laget to flotte vogntepper til oss, også vet jeg at det er en strikkedress som ligger og venter.. Snille mammaen min.


Denne strikkede jakken skal vi ha til hjemreisen, og er laget av min flinke tante!
(Hun tar imot bestillinger!)

I tillegg strikker min bestemor (som skal bli oldemor!) på en nydelig dress.. 

Jeg er så takknemmelig for at vi har så mange flinke damer i familien, det setter vi stor pris på!
Tusen takk!






4 kommentarer:

  1. Hei!! Takk for kommentar på min blogg. Eg må bli flinkere å blogge der, holder kun på med min blogg 2 for tida. Men du, eg visste ikkje at du skal ha bebis!! Gratulerer så masse! Sånt som skjer når man "glemmer" blogglandia" i flere måneder. Min minstemann er jo bare 6 mnd, så er ikkje lenge siden eg var gjennom det du går gjennom no:) Så spennende! Masse lykke til!! Skal følge med deg videre!!

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig st du vil bruke jakka jeg har strikka til hjemreisen!!! <3 Blir så glad, jeg!! Kjempesøte sko Maria har hekla!! Fantastiske! Gleder meg masse til å møte lillegutten <3 :)))

    SvarSlett
  3. Dette var bare nydelig, både skoene og jakka =) Ønsker deg lykke til og håper den lille vil komme seg ut på fredag!

    SvarSlett
  4. Tror du han kommer på fredag da? ;) Lillebroren her kom 3 dager over termin, og da ble eg satt igang også. Han hadde sikkert kost seg lenge inni magen han, om han hadde fått lov :P Mens storesøstra kom bare noen timer etter termindagen, altså etter midnatt. Blir kjempespennende!! Gleder meg til å se bilder! Masse lykke til om det plutselig skjer.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar ♥