4. februar 2013

3 måneder er gått!

Tusen takk for gratulasjoner da vår nydelige sønn 
meldte sin ankomst for nå litt over 3 måneder siden!
Jeg har ikke blogget siden da, ting har rett og slett 'stått litt på hodet', og jeg har ikke hatt ork eller tid.
Men sånn skal det vel være når man akkurat har fått et nytt familiemedlem
Men nå har vi rundet 3 måneder som sagt, og selv om det fortsatt går litt rundt her, 
begynner man å komme inn i en form for rutine, og jeg begynner å få litt overskudd igjen. 

Fra døra til barnerommet. Selv om han ikke bor der ennå

Det har vært tre slitsomme, men også fantastiske, spennende, utrolige måneder. 
Lille babyen vår har blitt så stor, og for første gang forstår man virkelig hva som menes med at 'tiden flyr.'
Jeg husker jeg sa til mannen min at jeg synes akkurat han var 13 dager. Nå er han 13 uker, og 'i morgen' er han 13 måneder.
Det er nesten så man blir redd. Plutselig er det første skoledag!
Men man får prøve å ta en dag av gangen, og nyte hvert sekund man klarer. For det skal jo sies at det er mye slit også! Men mest av alt ser jeg frem til resten av det året som ligger foran oss.
Ingenting kan måle seg med det å få barn. Det vet jeg nå!

Håper dere vil følge meg videre!

Bloggen kommer nok ikke til å være like aktiv som før, men jeg skal prøve så godt jeg kan.
Instagram er derimot i gang igjen, og hvis du vil følge meg, heter jeg @novbarn
Kjenner du meg personlig, og vil se flere bilder av f.eks. lillegutt, kan du legge til @miriamlilliana
Det er en 'låst' konto med litt mer personlige bilder.
(Er ikke så komfortabel med altfor mange bilder av lillegutt på nett ☺)






Enn så lenge:

1 kommentar:

  1. Ja, tiden går virkelig fort! Syntes ikke det er lenge siden du fortalte oss om det, og at han bare var en uke!:-)
    Han er vakker Miriam!:-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar ♥