4. oktober 2012

Følg meg på Instagram!

Jeg vil bare fortelle at da har jeg åpnet en ny offentlig instagramprofil tilknyttet til denne bloggen,
der det vil bli lagt ut masse snadder innen interiør, foto og da etter hvert mammaliv ♥
Jeg håper mange vil være med å følge meg, også er det jo mange jeg gjerne vil følge tilbake!
(Jeg vil også gjerne ha tips hvis dere vet om noen som er spennende!)

Profilen er @novbarn
(Klikk på linken for å se bildene mine gjennom 'followgram')
Legg meg gjerne til!
novbarn, altså ☺




1 kommentar:

  1. Så spennende jenta mi.
    Selv om jeg ikke orker så mye med bilder selv, vil jeg gjeeerne se på dine :)

    Har lastet ned instagram nå, så får se om jeg finner ut av det ;)

    Hilse Jacob'sen, og "knotten" og "knerten" <3

    Suss fra mamman

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar ♥