24. september 2012

Vakkert bryllup

Som lovet kommer det noen bilder fra min brors bryllup som var nå på lørdag.
Et vakkert herregårdsbryllup med røde roser og klassiske detaljer.
Helt etter min smak ♥


Vigselsløperen.


Jeg er ikke så glad i å legge ut alt for mange ansikter her på bloggen, så jeg henger meg nok mest opp i detaljene. Det er uansett det jeg liker best å ta bilder av ☺
Spesielt synes jeg det er greit å ikke dele alt for mye som ikke er 'mitt'...


Nydelig brudebukett.


Mmm.. fargene her...


Her ser dere hva vi spiste, hihi! Utrolig god mat var det i hvert fall!


Det ble en del rørende taler.

Tusen takk, nok en gang, for at vi fikk ta del i deres store dag sammen med dere, og feire at dere nå er 'ett' ♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar ♥