14. september 2012

Små prosjekter

Jeg ligger jo litt her på sofaen for tiden, selv om jeg prøver å holde meg litt i gang. Og da er det godt å ha noe å holde på med!
Så forrige uke tok vi en tur inn til Fredrikstad for å kjøpe litt puslerier.


Blant annet en hel masse garn.
Jeg har ikke strikket noe særlig tidligere i svangerskapet, også har jeg så lyst til å lage noe til lillegutt som jeg har laget selv.
Er i gang med denne oppskriften fra Drops, i fargen 23 - blågrå. Det er et kjempefint babyteppe (har fått et av min strikkeglade mamma allerede ☺) som er temmelig lett å strikke. 
Oppskriften er ikke helt gresk heller. Og jeg er ikke noen strikkemester, altså!


Men jeg strikker i vei, i hvert fall - og koser meg med det! Så da får vi se hvordan det blir til slutt.
Teppet anbefales i hvert fall veldig, spesielt hvis du ikke har masse strikkeerfaring.


Etterpå tok vi en tur på Panduro etter noen stoffer. Tok med meg et par små pakker fra Tilda, som jeg tenkte jeg skulle lage f.eks. smokkesnorer av..? Vi får se. Spennende er det i hvert fall!

I helga skal vi på hyttetur sammen med noen venner. For øvrig siste tur ut før jeg ikke tør å dra noe særlig langt vekk fra sykehuset.Vi gleder oss veldig og skal kose oss masse. Vi får se om jeg setter et innlegg på timer. Jeg har så mye på hjertet, plustselig! ☺
Kos dere i helga!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar ♥