15. september 2012

Et hint av gult

Jeg sitter her og tenker at hvis jeg hadde vært litt tøffere, hadde jeg prøvd å dra noen gule eller oransje hint inn i leiligheten nå.
Jeg synes jeg ser det overalt, og selv om jeg aldri har hatt noe særlig sansen for gult, må jeg si at det begynner å 'vokse på meg,' altså (Kan man si det på norsk?)


En annen ting er at det har så lett for å bli litt kjedelig oppi alt dette hvite.
Nå i det siste har jeg jo falt litt for gråtoner også, men det er ikke så mye mer spennende det - enda.
Uansett er det spennende å sitte å pirke litt i dette. Også passer gult veldig godt sammen med disse gråtonene!
Kremmerhuset har blant annet tatt inn mye gult denne sesongen, spesielt èn varm, gul nyanse. Jeg falt veldig for den gule puffen under.

Puff, 1299,- hos Kremmerhuset

De har også tatt med en del tall i detaljene.


Blant annet på kopper og puter.


Gul er jo også solas farge, så kanskje dette er måten å holde på sommeren litt lenger på?



Knagg fra Kremmerhuset.

Ikea har selvfølgelig dratt den litt lenger, og slått til med hele møbler i gult!
Her er 'Klippan' sofa.
Klippan sofa fra Ikea, 2000,-

Og en stol fra Ikeas PS-kolleksjon.
Gule stoler får du også andre steder. Noen som kan gjette hvor denne er fra?


Hva tror dere? Kan man få dette til å fungere i praksis?
Er det noen av dere som har turt å prøve dere på gult i interiøret? Jeg vil gjerne se!



1 kommentar:

  1. Jeg elsker gult og har puttet det inn både på kjøkkenet og i stua :) ja, jeg var jo så heldig å vinne den gule puffen fra Kremmerhuset :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar ♥