14. januar 2012

Den 'nye' lillestua

Jeg lovte jo at jeg skulle legge ut bilde av lillestua også, så her kommer det:


Jeg har ingen bilder av hvordan det så ut før, men her sto det altså en sofa tidligere. (Sofaen fra dette innlegget)
Favorittplass for hunden vår å ligge. Så vi fikk liksom slått to fluer i en smekk, nå lærer han å ligge på plassen sin samtidig som vi får litt forandring!


Stolene har den samme herlige patinaen som bordet jeg skrev om i forrige innlegg. Mmmm..... ♥


Fikk slengt på en ny pute i tillegg. Synes disse med dyremotivene er så fine!
Ble veldig fornøyd. Deilig med litt forandring.

Og sist vil jeg si at jeg har noen gode nyheter...
Vi skal flytte!
Vi trenger en ny start og nye mennesker. (Ikke at vi ikke er veldig glad i dem vi har her, altså) Så vi skal faktisk til en helt ny by ca. 45 min. herfra. Jeg er ikke så veldig glad i forandringer generelt, så dette er et STOOORT skritt for meg å ta, men jeg gleder meg veldig!
Så i mars/april en gang, blogger jeg fra ny leilighet!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar ♥