13. oktober 2012

Venninnelunsj

Mmm, nå er det deilig lørdag formiddag og roen har endelig senket seg.
Min mann er hjemme hos meg, og alt er bare fint Mangler bare en liten baby..
Mannen har jeg forresten jaget ut en liten tur med hunden, så akkurat nå er det bare meg, dataskjermen og en kopp kakao.. Livet er ikke så verst!


I går hadde jeg så koselig besøk av en venninne som også er gravid, i uke 26. Vi har fulgt hverandre hele veien, og det er så spennende at det i januar kommer enda et lite vesen, og at våre barn kan følge hverandre fremover. Det blir jo bare 3 mnd mellom...

Asjetter er fra Pillevuyt, glass fra Rosendahl Grand Cru, kopper fra Royal Copenhagen, servietter fra Nille, og bestikk fra Jernia.


Det var så koselig med besøk, og å kunne ordne til i hvert fall litt, selv om formen ikke er på topp og det ikke blir de helt svære greiene. Men det skal det kanskje heller ikke måtte være.
Jeg kjenner litt på det noen ganger, at hvis man bare kunne stille inn terskelen litt lavere for seg selv, så kunne man kost seg litt mer, og stresset mindre. 
Det er jo nettopp kosen og det sosiale som er viktig, ikke alt det rundt!

Vannkaraffelen er et loppefunn. 


 Noen muffins fikk jeg i hvert fall ordnet (selv om de var fra pakke) og litt kakao i koppen. Deilig i høstværet!
Vi fikk snakket masse baby og fremtid også. Utrolig deilig å ha noen i nærheten som heller ikke har plass til så mye annet i hodet. Hihi!

Muffinsformer fra Clas Ohlson.


Kakefatet er litt morsomt, synes jeg, og det har jeg faktisk laget selv! Må se om jeg ikke kan få lagt inn en DIY på det snart.


I dag skal vi bare slappe av, tenkte vi.
Mannen må en liten tur ut, men bortsett fra det blir det nok bare å pusle rundt her hjemme sammen.
Trenger det nå.
Jeg driver også og syr på en liten vimpelrekke som skal henge over sengen til lillemann, så får se om jeg ikke kan få den ferdig i dag. 

Håper dere også har en fin lørdag!





2 kommentarer:

  1. Ser ut som du koser deg ja!;)
    Bra det, før lillebebisen kommer!
    klemmer

    SvarSlett
  2. Så koselig jenta mi :) Godt å ha noen å snakke med, i samme situasjon.Det blir spesielt.
    Og flott at du tenker så riktig på hva som egentlig er viktig (særlig nå).
    Gleder meg sånn til veslegutt kommer <3

    Varme laaaange go'e klemmer fra "mormor"

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar ♥