9. oktober 2012

Tirsdag og kontroll

I dag er det tirsdag og tid for ny kontroll!
Jeg er 39 uker i dag, og still going strong.. Det begynner å bli tungt, og vi håper veldig på fødsel snart!
Kontrollen gikk fint, det eneste er at jeg har veldig lavt blodtrykk, men det gjorde visst ikke så mye når det var den veien.


Jeg er så ufattelig trøtt om morgenen at det tar litt tid med frokost, så når jeg skal et eller annet, blir det gjerne ikke svære greiene før lunsjtid.
Så når jeg kom hjem i dag, bestemte jeg meg for å lage pannekaker, og det var så godt ♥
(Tallerken er fra Pillivuyt. Glass og lysholdere fra Rosendahl, Grand Cru)


Pannekaker og sjokolademelk, for å være helt eksakt. Juicen er bare med på bildet for at det skal se litt sunnere ut ☺ Hihi!

Håper dere har en fin tirsdag!




5 kommentarer:

  1. Fikk litt lyst på pannekaker jeg nå...med lønnesirup - nam! Bra det juicetrikset, hihi.

    SvarSlett
  2. Spiste faktisk pannekaker før i dag :-D
    For noen flotte bilder da.

    Uke 39, kan tenke meg det er tungt ja. Det kan jo skje noe når som helst, så benytter muligheten nå til å ønske lykke til. Snart mamma nå! <3

    Klem, Lise

    SvarSlett
  3. Spännande att det är snart är dags för en liten söt en.:-)
    Så gott det ser ut.:-) kram

    SvarSlett
  4. Krysser fingrene på at det snart blir fødsel, og at du slipper å gå over sånn som meg:-) Klem

    SvarSlett
  5. Heia! Takk for at du synes soverommet vårt ser bloggbart ut, hehe.. men så viser jeg jo bare fram det bloggbare også! ;) Bare litt for mye ting og klær og rot på andre sida.
    Så spennende det må være å gå og vente på at bebisen skal komme ut! Det så ut som en helt herlig lunsj ihvertfall :)
    Klem!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar ♥