28. oktober 2012

Hjemmelaget pelsvest!

Hadde bare lyst til å vise fram min kjære pelsvest som jeg sydde på denne tiden
i fjor, men ikke har fått vist fram enda.
Nå er det jo på tide å ta den fram, både i forhold til årstiden og været, og til 
det nært forestående tapet av den store magen


For her venter vi fortsatt på lillegutt, 9 dager på overtid i dag.
En skikkelig prøvelse, men nå vet vi i hvert fall at det ikke er lenge igjen. Titter han ikke ut av seg selv, blir jeg satt i gang.
Så på den ene eller den andre måten kommer han ut til oss i løpet av uken som kommer


Tusen takk for alle søte melinger og kommentarer, det setter jeg stor pris på. ♥

Vesten er sydd med dette mønsteret fra Stoff og Stil i kort pelsstoff, 
og har fått en kant i litt lengre pelsstoff.
Veldig morsom å sy!

Har ellers puslet litt rundt her hjemme i dag (i all min frustrasjon). Har pyntet litt til høsten , og flyttet rundt på ting, så nå er det nesten ingenting som står der det sto før. Da må jeg jo nesten ta noen bilder snart!
Her har vi ellers en stille søndagskveld med god ferdigmat, alkoholfri øl (☺), stearinslys og tv-serie på skjermen. Senere i kveld/natt kommer svigers på besøk og skal være her i noen dager.
Det blir koselig!

Håper dere har hatt en fin helg!

EDIT: Det skal sies at dette er fuskepels på høyt nivå!






3 kommentarer:

  1. Oi, DU som er flink da. Kan ikke måle seg med noen små perleskåler. hihi ;)
    Føler meg deg, var selv på overtid med nummer to. Føltes nok ekstra lenge siden jeg begynte å vente to uker FØR termin, for da kom førstefødte.
    Det er heldigvis fort glemt når den lille endelig er i armene. Snart nå!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fin vest! Flink du er! :)
    Skjønner at det kan være kjipt å gå sånn og vente... jeg håper lillegutt kommer ut snart! Det er nok veldig godt å ligge inni mammas varme lune mage ;)

    SvarSlett
  3. Regner med dere er ferdige med ventetiden nå ;) Spennende :) Fin blogg, kommer gjerne igjen :)

    Klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar ♥