24. oktober 2012

Brownies og overtid

I dag er jeg 5 dager på overtid, og tiden snegler seg av sted.
Jeg hadde aldri gjettet at det skulle være så slitsomt - en går liksom hele tiden og kjenner etter og psyker seg opp til at det skal skje noe (for det er jo littegrann skummelt...) også skjer det ingenting!
Plutselig kjennes det ut som om han aldri kommer ut... sukk...


Men men, som Gro Nylander sier: "Ennå har ingen blitt der inne..!"
så det er jo en liten trøst

Det er uansett nok klaging fra meg, jeg har det jo ikke så verst egentlig! Også har jeg så gode venner og familie som stadig ringer og kommer innom for å sjekke hvordan det går.
I dag får jeg besøk av en av mine gode venninner, så da har jeg slått på stortromma og rørt sammen noen brownies til oss. Får håpe det faller i smak..
Min snille mamma har også strikket til meg, som dere ser. Hun fikk med seg at jeg hadde innført lilla i stua, så da måtte hun lage noe til meg.. ♥  Lampen er ellers et gammelt loppefunn som har fått ny skjerm og litt hvitmaling.

Det blir ikke så mange oppdateringer for tiden. Kameraet ligger pakket og klart til sykehuset og jeg tør nesten ikke bruke det pga. batteriet (☺) så da blir det i mellomttiden bare noen kornete iPhone bilder.
Men jeg skal ta det igjen senere!
Også koser jeg meg masse med å stikke innom dere og lese litt!






3 kommentarer:

  1. Hold ut! Den beste belønningen er i vente, men jeg vil tro det er litt nervepirrende. Den lille kommer nok når tiden er inne, og mamma minst venter det. :-)

    Brownies og venninner er vel ganske bra så lenge? Du har i hvert fall fine ting å glede deg over. Lykke til med overtidsdagene.

    SvarSlett
  2. Lille Mune... Ikke greit å gå sånn og vente!! Skjønner at det må være skikkelig slitsomt! Sikkert veldig vanskelig å finne roen når noe så stort skal skje, ja... Puh! Men jeg syns du er flink.da, som ordner til browniser og greier! De ser kjempegoe ut! Og koselig med besøk og goe venner! :)

    Jeg liker det nye designet ditt veldig godt!! :D <3

    SvarSlett
  3. Så koselig at det ble så fint! :) Og JA, du er tapper :) Flott å utnytte tiden så godt. Herlig å hjemmebakst på lur, når 'barselbesøkene' kommer etterhvert ;)Flink husmor :)

    Suss og klem fra mamman

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar ♥