11. oktober 2012

Babyshower!

Nå er det faktisk en hel uke siden, og på tide å få skrevet noe om det!
Forrige torsdag ble det nemlig holdt overraskelses-babyshower for meg av mine nydelige venninner!
Det var så overveldende at jeg rett og slett ikke har klart å skrive om det før nå - måtte liksom ha litt tid til å samle meg


De hadde virkelig stått på, full pakke av alt! Her ser dere bleiekaken som de hadde gått sammen om å lage. En helt ekte bleiekake, altså! Sånn som på film! Og bare til meg! 
Datteren til en venninne (som er veldig spent på å få møte lillegutt) hadde til og med villet ha med en av sine egne bamser med i kaka. Utrolig rørende...
Har ikke klart å pakke opp bleiene før i dag, den har stått her til pynt hele uka!


Jeg fikk masse flotte gaver, blant annet denne boka som jeg ønska meg. Har de andre bøkene i samme serie (bryllup, svangerskap osv) De er kjempefine!

Siden det var en overraskelse, så hadde jeg jo ikke med meg noe kamera, så de bildene jeg fikk tatt på selve festen er tatt med iPhone. Men dere får sett litt da.


Se så gjennomført de hadde gjort alt sammen.. Helt utrolig å tenke på..
Bordkort og klistremerker og til og med dekorerte lys.


Denne kaka er faktisk laget av en av mine venninner. Hun er utrolig flink! Det er bløtkake med sukkerpasta (?)

Jeg kommer ikke over hvilken fantastisk kveld det var. At de ville styre så mye for min skyld er helt utrolig å tenke på, og jeg er så takknemmelig.. Nydelige jentene...Tusen takk!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar ♥