25. mars 2012

Min favoritt-te!

Tenkte jeg skulle være så søt å tipse om en te jeg har lagt min elsk på, London fruit and herb company.
Jeg har egentlig drukket denne teen en stund, da jeg prøver å passe litt på koffeinen og det der. (blablabla..) ☺
Men akkurat denne pakken kjøpte jeg nå i forrige uke, og jeg er helt forelsket! Det skal være hvis du liker frukt-te vel og merke.



Denne heter Fruit Fantasy Variety Pack og inneholder Strawberry & Vanilla Fool (jordbær og vanilje), Raspberry Rendezvous (bringebær), Blueberry Bliss (blåbær) og Peach Paradise (fersken). Alle fire er veldig gode, også kan du selvfølgelig kjøpe pakker med bare en av de også!
Den koster ca. 39,- på helsekosten.


Her har jeg en kopp med Strawberry & Vanilla Fool, sammen med en bit sjokoladekake som jeg var så huslig av meg å lage ☺
Koppen er en av mine favoritter og er kjøpt på loppemarked.
Under der ser dere Vakre Hjem også, så nå skal jeg kose meg ordentlig!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar ♥