2. januar 2012

Tulipanfryd

Jeg har vært på Rema 1000, av alle ting, og kjøpt meg noen billige bunter med tulipaner. Så nå er det tulipantid her hjemme, litt her, og litt der.
Også har jeg også fått prøvd det nye kameraet mitt litt!

En bunke på kjøkkenbenken. Jeg har tatt halvparten rosa og halvparten lilla tulipaner. Vasen er en gave fra svigerinnen min, Mille. Lyset er fra Rema 1000 (!) og lukter av 'soft cotton'
Elsker lyset her!

En enkel tulipan på spisebordet.
Duken er fra Princess, lysstettene fra Frøken Fryd, flasken fra Inspira mens heklebrikken og stri-hjertet er hjemmelaget. (Hjertet er laget med tips fra Vakre Hjem av en av min kjære bestemors gamle vedsekker)
Glasskålen med tre rom har jeg funnet på en brukthandel.

Sukk... Tulipaner er så nydelige...

Gleder meg til jeg får skrapet sammen til macrolinse jeg!
Ha en god mandagskveld!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar ♥