10. januar 2012

En 'sånn' dag...

Ikke alle dager er like gode desverre, og jeg er ikke i form i dag..
Men men, ligger på sofaen nå og skal kose meg litt med de fine bloggene deres, også håper jeg vidunderkuren min virker!


Jeg som egentlig er en trofast Pukka-elsker, tenkte jeg skulle prøve meg på Yogi Tea. (Etter anbefaling fra min svigermor) Så nå får vi håpe den holder ord da!


Må le litt av koppen da. Jeg har jo blitt en skikkelig kaffekjerring, så da jeg og søsteren min var ute og handlet her forleden, fant vi ut at denne koppen jo måtte passe perfekt til meg!
Kjøpt på Kremmerhuset. Lattèskjeen er fra Søstrene Grene.

Ommøbulerte forresten litt her hjemme for et par dager siden, (flyttet f.eks. hagebordet INN!) så tenkte jeg legger ut et innlegg om det i morgen eller på torsdag. Blir bra.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar ♥