29. desember 2011

Danmark julen 2011

Da er vi hjemme fra ferie i Danmark, og jeg har dratt med meg en herlig influensa hjem...!
Menmen, da blir det mer tid til blogging og internett plutselig, så det får vi ta med et smil.
Har jo ikke noe kamera for tiden, så har brukt en morsom app til iPhonen denne gangen, Hipstamatic.
Jeg har drevet så smått med lomografi tidligere (forkl.), og synes den bildeeffekten er veldig morsom, så da bruker jeg den inntil videre.


Ute på tur i området rundt huset til svigerfamilien.

Elsker naturen i Sjælland.



Litt av svigermors interiør. Denne har hun fått av meg! Og hun har pyntet med ildtopper og mose.


Lysekrone. Hun har to av disse over spisebordet.

Mange av tingene i huset er 'gamle', men av veldig god kvalitet, og godt vedlikeholdt. Her gjelder det kvalitet og ikke kvantitet.

Huset.



 Artig innredning på Burger King i Køge.

En annen lysekrone. Denne er så flott!

Jeg elsker dette huset, og tingene og menneskene i det. Det var faktisk også her vi hadde bryllupsfesten vår!
Jeg liker så godt at de har beholdt mye av det gamle og ikke er preget av den samme 'kjøpeånden' som finnes overalt i dag (og som jeg har lett for å bli overmannet av selv)
De viser tydelig at man kan ha det fint uten å skulle ha nytt hele tiden. Her har jeg absolutt noe å lære, og jeg liker derfor å la meg inspirere av dette huset og min kjære svigermor.

Hva synes du forresten om bildeeffekten?
Legger ut flere bilder fra KØBENHAVN i neste innlegg. Mye fint!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar ♥